Virtuālais pārvaldnieks
Vispārēja informācija
Ikdienā nekustamā īpašuma pārvaldnieka darbs par 70% ir saistīts ar rakstveida dokumentu izstrādāšanu, pārbaudi un vispār ar dokumentu kārtošanu.
Katru mēnesi pārvaldnieks saskaras ar dažādu dokumentu spektru, kuri ir pašam jāizstrādā, jāpielāgo konkrētajai situācijai un savā darbā tie jāpielieto.
Dažiem pārvaldniekiem tas sagādā zināmas neērtības, jo tiek patērēts diezgan daudz laika šī dokumenta izstrādei. Izstrādājot šo dokumentu bieži tiek pielaistas kļūdas un dokuments rezultātā ir nepilnīgs.
Šai sakarībā asociācija NĪPA dažādām organizācijām ( sia, namu pārvaldes, pašvaldības uzņēmumi, nekustamā īpašuma firmas un dzīvokļu kooperatīvi ) un privātajām personām, kuras pārvalda un apsaimnieko daudzdzīvokļu dzīvojamās mājas piedāvā dažāda rakstura praktisku informatīvo materiālu, ierakstītu elektroniskā formātā.
Šis pakalpojums ļaus personām ietaupīt laiku, veidojot savu uzskaites sistēmu pie dzīvojamās mājas pārvaldīšanas un risināt dažāda rakstura problēmas.
Apmaksas noteikumi
Apmaksas noteikumi par sniegto pakalpojumu ir diferencēti un ir atkarīgi no sniegtā materiāla daudzuma, pakalpojuma ātruma, dokumentu spektra, sadarbības rakstura ar asociāciju.
Katrs klients vispirms priekš sevis noformulē, kādu dokumentu viņš vēlās izstrādāt. Klienti var pasūtīt arī savai organizācijai specifiska dokumenta izstrādi. Klients nosūta asociācijai pasūtījumu par konkrētā dokumenta izstrādi. Pasūtītājs īsi noformulē savu vēlēšanos.
Asociācija novērtē pasūtījuma izmaksas un nosūta rēķinu uz apmaksu. Ja klientu apmierina pasūtījuma izmaksas viņš veic apmaksu ar pārskaitījumu. Ja viņu neapmierina izmaksu lielums, viņš neveic apmaksu.
Vajadzības gadījumā Asociācija pa tālruni sazinās ar potenciālo klientu ( vai tiekas ) un noprecizē savu velmi.
Visus pasūtījumus asociācija izpilda tikai ar priekšapmaksu.